Top
OPÄŤ K DISPOZÍCII - PONDELOK AŽ NEDEĽA od 10:00 do 20:00
Kde nás nájdete Kde nás nájdete

Kde nás nájdete

Vstup do centra je priamo z parkoviska (1x od Studenej ulice a 1x od kruhového objazdu za budovou) alebo cez 2 interiérové vstupy, ktoré predstavujú priame napojenie na Shopping Palace.


Ako sa k nám dostať Ako sa k nám dostať

Ako sa k nám dostať

Električka č. 4 a autobusové linky: 56, 57, 65, 153, 525

Parkovanie Parkovanie

Parkovanie

Parkovanie možné na vonkajšom parkovisku alebo pod budovou, celkovo je k dispozícii 778 parkovacích miest.

Facebook Facebook
Instagram Instagram
Styla Event Hall

Styla Event Hall

V bratislavskom nákupnom centre vznikol nový hybridný priestor so širokou možnosťou využitia.

V bratislavskom nákupnom centre vznikol nový hybridný priestor Styla Event Hall so širokou možnosťou využitia. Okrem eventov či konferencií sa v ňom dajú realizovať aj rôzne typy predstavení, ale napríklad aj nakrúcať reklamy. O tom, čo všetko ponúka, hovorí Patrik Parilla, CEO spoločnosti Parillasound.

Prečo ste sa rozhodli pre otvorenie vlastného priestoru na realizáciu hybridných eventov, konferencií či streamov?

Ako firma sme na trhu už 12 rokov. Máme za sebou bohaté skúsenosti s rôznymi typmi akcií a požiadavkami klientov. Vždy to však boli akcie pripravované v univerzálnych priestoroch, ako sú napr. sklady, haly, kongresové sály v hoteli a pod. Technika sa musela pred akciou doviezť, rozložiť podľa možností priestoru a po skončení akcie zbaliť. Nie vždy sa dalo vyhovieť všetkým požiadavkám klientov a agentúr. Bolo možné uskutočniť iba to, čo nám dovolil daný priestor. Po týchto skúsenostiach sme sa rozhodli vytvoriť taký priestor, kde by sme zúročili svoje poznatky a vedomosti. Tak sme vytvorili Styla Event Hall, hybridný priestor so širokou možnosťou využitia.

Čo je hybridný priestor?

Spojenie reálneho prostredia s prezenčnou účasťou ľudí a s online priestorom. Vieme prijímať hovor z viacerých pripojení, v réžii si ich spojíme s prebiehajúcou konferenciou do jedného celku, ktoré následne odosielame ako jeden stream. Realizovali sme tu už živý online telemost medzi Prahou, Ostravou a Bratislavou. Vďaka tomuto telemostu sa konferencia uskutočnila naraz v troch mestách a dvoch štátoch.

Aké ďalšie typy podujatí sa dajú vo vašich priestoroch realizovať?

Náš priestor má viacero možností využitia. Okrem klasických eventov a konferencií možno využiť priestor na firemné prezentácie, debaty, stand-up comedy, divadelné predstavenia, koncerty, módne prehliadky. Ďalej na nakrúcanie reklám či hudobných klipov. Na veľkej panoramatickej LED obrazovke vieme uskutočniť neobmedzené možnosti vizualizácie. Obraz je v 4K rozlíšení. Ponúkame aj možnosť sledovania divadelného predstavenia osobne alebo online cez webový prehliadač.

Akú kapacitu majú tieto priestory?

Tento priestor je určený pre 120 až 150 osôb. Všetko závisí od konkrétnej situácie, komfortnosti a v neposlednom rade od požiadaviek klienta. Ponúkame rôzny typy sedenia. Divadelný štýl – najklasickejšie zo všetkých prostredí, takzvané kino, obsahuje rady sedadiel otočené k javisku. Banketový štýl – priestor s okrúhlymi banketovými stolmi pre 5 až 12 účastníkov, zvyčajne pripravený na slávnostné recepcie. Učebňa – klasická školská zostava so stolmi a stoličkami, ktorá umožňuje dlhšiu hĺbkovú prácu a používanie počítača. Kabaret – usporiadanie s okrúhlymi banketovými stolmi s otvoreným koncom. Väčšinou sa používa na slávnostné recepcie. Priestor je vybavený aj stolmi a zázemím pre catering.

Čo bolo pre vás podstatné pri výbere priestorov?

Naším základným kritériom pri výbere vhodného miesta boli ľahká dostupnosť a možnosť parkovania väčšieho počtu vozidiel. Dôležitá bola tiež jednoduchá dostupnosť pri výjazde na diaľnice. Vieme klientom zabezpečiť veľký počet parkovacích miest aj dobrý prístup s optimálnym manipulačným priestorom na vybavenie eventovej haly.

Ste pri eventoch obmedzovaní otváracími hodinami obchodného centra?

Toto sme riešili medzi prvými vecami po nájdení vhodného priestoru. Nie sme vôbec obmedzovaní otváracími hodinami, ale je potrebné nahlásiť plánovanú akciu. Máme pre klientov vyčlenené samostatné výťahy pre väčší počet osôb a samostatný východ z centra na parkovisko. Nachádzajú sa hneď vedľa nášho showroomu, takže našim klientom vieme ponúknuť neobmedzené otváracie hodiny.

Priestory sú úplne novo zariadené. Realizovali ste už nejaké podujatia?

Aj keď sme otvorení len krátko, realizovalo sa tu už niekoľko podujatí. Natáčali sa tu videoklipy, scénky do reklám, konala sa tu spoločná akcia so zážitkovými firmami a živý medzinárodný online telemost. Pri spojených akciách má klient možnosť využiť spoločné priestory obchodného centra.

Vaša firma je na trhu už 12 rokov a je známa poskytovaním špičkových svetelných, zvukových a projekčných služieb a techniky. Aké ďalšie služby okrem kompletného technologického zabezpečenia poskytujete?

Audiovizuálne produkty aj technické zabezpečenie ponúkame v našom showroome Styla Event Hall alebo podľa potreby klienta kdekoľvek. Ponúkame nielen krátkodobý prenájmom audiovizuálnej techniky, ale aj kompletné technické zabezpečenie väčších kultúrnych podujatí, koncertov, kongresov, výstav a firemných akcií v iných priestoroch a na rôznych miestach.

​Viac informácii nájdete na stylaeventhall.sk.